Og?oszenie

Og?oszenie Module
Collapse
No announcement yet.

Simson S50 - Traci moc, nie pali, grzeje sie.

Page Title Module
Move Usu? Collapse
X
Conversation Detail Module
Collapse
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    No i na swieta jestem zalatwiony, motor zmarl. Raz odpali raz nie, powrocilem do punktu wyjscia, dzieje sie to samo co bylo na poczatku, dzisiaj go prowadzilem 4 km do domu. Zgasl (zaczal sie dusic jakby mu brakowalo paliwa) podczas jazdy, nie wiem czy to wina zaplonu (sprawdzalem, byl ustawiony dobrze), kondensatora. Sprawdze po swietach i napisze jak rozwiazalem problem.

    W kazdym badz razie, przyprowadzilem go do garazu, sprawdzilem czy jest iskra - byla fajniutka niebieska, 20minut pozniej juz jej nie ma. Na innej swiecy w ogole nie lapie. Ponadto zaczal mi kichac, i od tego momentu jest "kaplica".

    Na dzisiaj mam dosyc.


    Zdrowych i wesolych Swiat wielkanocnych!

    Comment


    • #17
      Odswiezam temat, moze komus sie przyda.

      Tak wiec, kupilem cewke butelkowa, kondensator, przerywacz + platynki, kliny, oraz nowa swiece.

      Zalozylem nowa swiece - isolator oraz iskra nie dawaly rady, kupilem NGK, odpalil od pierwszego kopa. Wydaje mi sie ze jednak cos sie dzieje z pradem.. jutro wymienie cewke kondensator i przerywacz, ustawie zaplon i zobaczymy co bedzie jak sie juz nagrzeje.

      Comment


      • #18
        Problem rozwiązany.

        Może komuś się przyda - jeszcze raz dziękuję za wszystkie odpowiedzi i porady.

        Do "Gnoja" (takie otrzymal imię), zostalo zakupione:

        - nowa cewka butelkowa 6V (instalacja 6V, niektorzy uzywaja cewki 12V, lecz ja kupiłem 6-tke.)
        - Kondensator
        - Przewod WN Bosh
        - Filter paliwa MANN
        - Fajka NGK
        - Świeca NGK
        - Linka od przepustnicy
        - Śruba regulacji przepustnicy

        Problem rozwiazalismy wraz z bratem w nastepujacy sposob (on robil wszystkie czynnosci w zwiazku z faktem, ze musialem byc obecny w firmie, za co mu bardzo dziekuje):

        Zostalo wymienione:

        Cewka butelkowa
        Przewod WN
        Fajka
        Świeca
        Linka od przepustnicy
        Śruba regulacji przepustnicy
        Iglica

        "Gnój" dostal nowe zycie, wkreca sie jeszcze lepiej, pozostaje dbac - na zime przewiduje kapitalny remont silnika

        Powodem "Buuu.." oraz mulenia byla slaba iskra oraz jej brak - przewiduje rowniez wymiane kondensatora, w najblizszym czasie.

        Temat do zamknięcia.

        Comment


        • #19
          porob to i zdaj relacje

          Comment

          Working...
          X